lördag 12 maj 2012

Tjaoo! Lördag idag :)
Igår jobbade jag som sagt både lunch och kväll. Men var super lugnt på kvällen så fick gå hem redan vid 20.00. Så efter jobbet gick jag och Thom hem till Rickard och tittade på hockeyn tillsammans med Adam och Mattias.

Blev med andra ord ingen träning igår. Men ingen skada skedd för idag vaknade jag vid 10.30 (tidigt för att vara lördag) :P
Käkade lite frulle och tog det lungt.
Sen cyklade jag ner på stan och kikade lite, hade tänkt köpa nya Nudie Jeans, men min storlek fanns inte så provade ett par super sköna lewis, men blev så velig så köpte inga :P
Istället blev det ett par shorts på Lindex,
249kr + 25% Rabatt så ca 180kr :) ett kap!
Nu är det bara att vänta på att det ska bli shorts väder :D

Sen cyklade jag vidare till gymmet.
Värmde upp med 20min PW på löpbandet
sen körde jag pulldown
35kg*8
30kg*13
30kg*10
40kg*5
Bröstpress
20,3kg*15reps*3
Axlar
13,5kg*10reps*3
16kg*5reps
Triceps
7kg*5reps*3 per hand
Bålrotator
18kg*10 per sida
19,9kg*20 per sida
Körde också endel biceps och triceps med fria vikter :)

När jag kände mig färdig cyklade jag vidare till Ica och lämnade ett paket och handlade lite. Sen hem o blandade en proteindrink. Nu sitter jag och Thom och funderar på att gå ut och äta ?

Puss
// Elin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar