torsdag 10 maj 2012

tjo!
Idag var det fullt ös på jobbet! Fattar inte att hela Nässjö ska äta lunch på samma ställe samtidigt?
Farmor, Farfar och Pappa var och åt hos oss idag också.
Resten av dagen har ägnats åt att försöka få tag på Angelina som inte svarar i sin telefon!!
Tittat på tv och slappat.

Självklart har jag tränat också, var inte så lockande att gå ut i spöregnet men "finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" (och lata människor) Så drog på mig regnkläder mössa och vantar och cyklade iväg till gymmet.

Körde 60min Bodycombat och svetten sprutade ;D
Och avslutade med 30min cx

I morgon jobbar jag både lunch och kväll så vet inte om jag hinner träna, beror på om jag orkar göra det på morgonen, är ju inte direkt någon morgonmänniska :/

godnatt
// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar