söndag 27 maj 2012

Tjaa!

Igår kväll var vi på Acopolis och käkade, Blev Toast skagen till förrätt och Blodig black & white (självklart utan beasåsen) till varmrätt och när de andra åt dessert drack jag en god latte :)
MUMS :)

efter middagen cyklade vi hem till Tobbe och Emilia där var det massor av folk som taggade melodifestivalen :)
Riktigt kul kväll :)

Var hemma igen runt 03.30 somnade som en sten!

Vaknade tidigt idag och gick ut och la mig i solen underbart!

Sen åkte vi ut till Anneberg, grillade med mamma,pappa och bröderna och firade värdens bästa mamma <3 efter maten stekte vi i solen :D Tror faktiskt jag har fått färg idag ;) Sen gick vi och kollade på Calles fotbolls match, han vaktade målet jätte bra och jag skrek och hejade för fullt men tyvär vann inte agif endå :/ När vi kom hem till Nässjö bytte jag om till träningskläder och joggade ner till gymmet, tränade i ca 40min och joggade tillbaka :) behöver jag skiva att svetten rann eller ;P

Så här såg jag ut idag!

sussa gott

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar