lördag 26 maj 2012

heej!

Igår jobbade jag på som vanligt, solen stekte och svetten rann :P

Efter jobbet satt jag på uteserveringen och åt en god egengjord skaldjurssallad (standard) :)

Sen cyklade jag ner till Gymmet och körde Bodypump, Mina vkter såg ut såhär (stång ej inräknad):
Uppvärmining 10kg
Ben 19kg
Bröst 9,5kg
Rygg 11kg
Triceps 7,5kg
Biceps 7,5kg
Ben 10kg
Axlar 5kg
Mage: inga vikter

Ser kanske klent ut men tänk att vi gör ca 200reps per muskelgrupp ;P

efter träningen hjälpte jag Maddo att slinga hennes hår (Blev super fint) Och testsminkade Maria, ska ju göra henne fin till deras avslutningsfest:)

Efter det så cyklade jag hem till Eve <3 där det var "grillfest" men eftersom att jag kom vid typ 22.30 så var grillen redan släkt o de flesta ganska fulla, var där till 12 tiden sen cyklade jag hem och sov.. Idag har jag vilodag! har myror i benen och vill egentligen träna men funkar inte att köra 7 dagar i veckan. Men har vart ute och gått lite, gick upp till eve en sväng igen och satt o tjötade med henne och andré. sen blev det så jävla kallt så ville röra på mig igen, gick förbi willys och handlade mjölk och frukt :) Sen gick jag hem o nu sitter jag och äter naturgodis (Men är ju Lördag :) ) Senare ikväll ska vi till Acopolis o käka :) och efter det hem till Tobbe och Emilia o titta på melodifestivalen!


en supergammal bild på mig och Eve <3

//Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar