tisdag 29 maj 2012

hejhej! Ny vecka, nya utmaningar.

Igår jobbade jag, efter jobbet hade jag massa tvätt att ta hand om men eftersom att jag är sämst på att planera fick jag handtvätta massa :/
Sen åkte jag och handlade mat, och sen direkt till Sportlife, körde Sh´bam och Cx. Gick fin fint.

Idag har jag kört Zumba 45min
Cx 30min
och så körde jag axlar, biceps och triceps med TRX banden.

Som ni kanske har sett försöker få in ett fettförbränande och muskelökande pass om dagen nu.
Men mår som bäst när jag är på gymmet, just nu gillar jag "danspassen" bäst. Konstigt för bara några veckor sen så körde jag inga danspass utan bara Pump, Cx och trx typ :P Men bra att man varierar sig lite :)

Imorgon ska jag fixa mina naglar :) Behövligt!

Nu ska jag kolla på BB.

Godnatt pussar
// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar