torsdag 24 maj 2012

Heeej!

Gud vilket väder det har kommit :) Jag ÄLSKAR solen, dock så är det faktiskt lite små jobbigt att jobba i solgasset,
Jag Jobbar ju som ni vet som servitris, och nu när uteserveringen har öppnat har vi ungefär 3 gånger mer att göra och dubbelt så lågt att springa. Jobbar ju i jeans med, så de sitter helt klistrade på benen och det rinner på ryggen! Menmen bara att gilla läget och försöka se det som betald träning ;P

Igår lyckades jag halka inne i disken på jobbet, flög fan flera meter och landade på svanken. tur som fan att jag inte slog i huvet hårdare en jag gjorde, är liksom stengolv..

Men tränade såklart ialf igår. Körde sh´bam i 45min och sen körde jag armar själv.

Idag var det värre i ryggen :(
Men jobbade och tränade endå ;P Idag blev det Bodycombat och CW (core) Och träningen gick riktigt bra :)

Köpte ny plattång igår med :D





997kr gick den på, men då ingick värmeskyddande spray (värt 179kr) Hårborste (värd 100kr) en värmetålig neccesär till tången Och En stor och fin strandväska + den lyxiga kartongen :P

Imorgon är det Fredag igen!! :) Kommer bli en fullspäckad och rolig helg :)

hörs imon
Godnatt

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar