tisdag 22 maj 2012

Tjaa..
har vart dålig med att uppdatera de senast dagarna.

I fredags så var jag på sportlife och körde "dance battle Zumba VS Sa´bam" Det var verkligen skit kul. 75 min av hoppande och skakande rumpor :)
Efter det så åkte jag och Sven ut till lövhult och promenerade i ca 1,5 timme :)
____

i Lördags gymmade jag och passet såg ut ungefär såhär:
1,5km på löpbandet i snabbt tempo. (för o bli varm)
Pulldown
35kg*8
30kg*10
30kg*13
40kg*5
Bröstpress
20,3kg * 15reps * 3
Axellyft
13,5*reps*3
16,1kg*5
Rowlings
30kg*10
25kg*10
20kg*10

Insida lår
67,5kg*20
76,5kg*10

Körde även biceps med fria vikter och lite mage.

_______

Söndagen körde jag gym med Mattias :) Vi körde bicepes, triceps, bröst och axlar!
Ett riktigt bra pass på 2 timmar! :D

Skrev dock inte ner något.

___

Igår (måndag) Körde jag 45min sa´bam och 30min CX
PW på ca 3,5km

___

Idag blev det Zumba och svetten rann!! :)
Avslutade med mage. (Bålrotator och situps)


Så såhär har mina senaste dagar sett ut :)

NU ska jag hoppa in i duchen och sen mysa ner mig i soffan!

// Elin Roos
Dagens Outfits ;)


Sov så gott
// Elin Roos


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar