lördag 2 oktober 2010

Hej!
Usch det är verkligen så att desto mindre man gör desto tröttare blir man och desto mindre vill man göra.
dagarna blir till veckor och vad gör jag? Ingenting!

Det bli inte mycket tränande för mig nu heller, Friskvårdshuset har ju blivit "sportlife" och jag gillar det inte alls än så länge! Nu hålls allt på att bygga om så det är dammigt och rörigt, elen funkar inte som den ska och det är mycket mindre gruppträningspass :/
Hoppas verkligen att det blir bättre SNART!!!!

Nästa vecka har jag ialf bokat in mig på endel pass.
Blir nog fika med några gamla kompisar nästa vecka med, ska bli kul :)

På tisdag åker jag på LR möte i jkpg också..
Funderar på att köpa en hårförlängning som man kan ha i ibland, vad tycker ni? Alternativet är att klippa riktigt kort igen.. Hmm... Mitt jävla hår alltså..


I går var jag i jkpg och fixade lite, tjänade bland annat 200kr ;P Köpte en ny jacka förra fredagen på JC i Nässjö för 1000kr, och i jkpg i går kostade samma jacka 800kr, så köpte den i jkpg och lämnade tillbaka den i Nässjö med det gamla kvittot ;P Fan i bland är man smart :D
igår kväll var jag hos Eve på fest, och eftersom jag var nykter så fick jag agera ordningsvakt ;)

I dag har jag och min älskling vart tillsammans i 6 månader, det ska vi fira med att äta god mat och i kväll ska vi gå på Magnus Betner.
<3

Nu får jag snart min sminkväska och då ska jag satsa på LR försäljningen!


Btw.. Jag vet att jag är sämst på att skriva/svara på SMS. Jag får ett sms, kan inte svara just då tänker "jag svarar sen" och glömmer bort det.
Så det är inte så att jag dissar någon, som endel tror. Det är bara en dålig varna jag har :S


// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar