onsdag 6 oktober 2010

Hejsan.. Onsdag nu igen..
I Lördags kväll lagade och åt jag och Thom mat, och sedan somnade jag i soffan. Vid 21 tiden vaknade jag av att Eve ringde och ville att vi skulle komma. Så vi fixade till oss lite snabbt och cyklade till Eve, där det var fest. Trevlig kväll.

På söndagen gjorde jag inte mycket, drog ett skönt träningspass på kvällen och hängde med Eve en stund <3

Veckan har vart bra, var i Jkpg i går och fikade med en saknad Elin Melz <3
Och sen var jag på LR föreläsning.. Hemma igen vid 22.30.
Köpte även löshår igår, så nu kan jag ha långt hår igen ;)

Nu ska jag snart iväg och träffa Nina och fika med henne, ska bli skoj :) Och sen har jag dans träning ikväll :)
Efter träningen ska jag åka hem till Anneberg, har inte vart där på typ en vecka nu..

Imorgon är det städjobb som gäller..

puss

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar