tisdag 28 september 2010

Tja,
Jävla helg jag har haft.. Fredagen började med ett frisör besök och sen åkte jag ut till Elmesult och städade. på kvällen gjorde jag mig i ordning hos Thom och sen satt Jag, Thom, Joel Eve, Tugge och nån mer kille och drack lite. sedan åkte jag med Lilly in till Jkpg för att festa vidare. Men det blev som det blev = inte lyckat! Tack alla som hjälpte mig ialf..
Hela lördagen mådde jag verkligen skit dåligt, usch!
På Lördags kvällen var jag och Thom och kollade på musikalen RENT. Det var bra.. :)

Söndagen var inte så rolig, blev tvungen att åka in till sjukhuset och fixa en grej som blev väldigt smärtsam.

Men i går var jag i Ullared med Farmor och Martina. Jag köpte massa grejer :)
Najs!

Men nu ska jag ta tag i mina shoppingvarnor!..

HAr inte vart på gymmet på länge nu heller :/ Men nu kör vi nya tag!! ;)

// Elin Roos

1 kommentar: