torsdag 26 augusti 2010

Tjao!
Idag på morgonen var jag med Eve när hon tatuerade sig. Hon gjorde en jätte fin text på handleden och en text på armen. Och jag fyllde i mina rosor på foten/benet.

sen gick vi hem hit (till Thom) Drack kaffe och pratade lite. sedan gick vi ner på stan en sväng och jag gjorde ett kap, Köpte ett par träningsbyxor för 50 spänn ;)

Vid 14.20 tog jag tåget in till jkpg, där sökte jag ett jobb och gick jag och tittade lite, blev tvungen att inhandla ett nytt paraply!
Köpte även en ny väska! :) stor, snygg och bra adidas väska..

Vid kl 17.20 kom Nina och hämtade upp mig och vi åkte till Tidaholm, där vi var på aloe vera kurs.. Väldigt intressant.

Nu har jag bestämt mig för att operera mina ögon!

Jag måste verkligen skärpa till mig!

// Elin Roos

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar