måndag 23 augusti 2010

Hej!
I går klantade jag mig verkligen, råkade låsa in min mobil på Meddos. Och efter som jag inte hade någon telefon att ringa på hjälp med fick jag gå hem till Camilla, Eves mamma, och låna telefonen där, ringde till Meddo killen men han kunde inte göra nått :/
Så gick ner till Meddo i morse kl 7 när det öppnade, och den var inte där! Men det löste sig, Securitas killarna hade tagit hand om den, så nu har jag fått tillbaka den igen :)
I övrigt idag har jag gjort pannkakor, vart och handlat lite, sen kom lillbrorsan och umgicks lite med mig och sen gick jag och tränade step up.

I morgon har jag möte på arbetsförmedlingen (ångest * 1000) Och så ska jag fixa naglarna och träna.
Ska också hämta mina sminkprodukter i morgon :)

Har mitt första riktiga sminkparty inbokat nu också :)

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar