lördag 28 augusti 2010


Hej!
Vet inte vad jag ska skriva! Har en klump imagen som är full utav hat, hat mot personen som gjorde så! Personen utan något hjärta, själ eller samvete, djäveln i mänsklig skepnad?

Men jag är också full utav kärlek. Känner verkligen hur mycket jag älskar min familj, min pojkvän och min älskade bästa vän Evelina Håkansson <3 För dig Eve, skulle jag gå över eld!<3
Vill alltid finnas för dig <3
_____

Igår blev det ett spontan besök på Eksjö stadsfest, bestämde mig vid 19 tiden och vid 20 satt jag hemma hos Joel.
och vid 21.30 typ gick vi ner till stan och lyssnade på Hoffmaestro och Takida. Det var en trevlig kväll dock inte värd 650kr som kvällen gick på :P
_________

Ikväll sitter jag ensam hemma i Anneberg. skulle dra film med Eve, men blev inte så.. Jag tänkte även träna men regnet öser ju ner :/

Tur att man inte hade köpt biljett till idag, pissväder!
__

I morgonj ska jag träna, träffa Bella :) Och Bio med Eve på kvällen ;)
Weii:)

// Elin Roos

2 kommentarer:

  1. Underbart att se dig, har saknat dig! Måste ses snart igen .

    Finns här om du behöver prata, om vad som <3

    SvaraRadera
  2. Ja det var kalas kul :) men klantig som jag är glömde jag ge dig din present, så vi måste ses snart igen :)

    Tack bella <3

    SvaraRadera