lördag 21 augusti 2010

Hej!

I torsdags var jag hos frissan, blekte och klippte mig och blev kanon nöjd :)

På torsdag kvällen åkte jag in till Nässjö för att göra en snabb fotosession med Sven. Så här blev resultatet:





När vi var färdiga så åkte jag hem till Thom. Och kl 4 i fredas morse åkte Thom till Tyskland på jobbgrej. Så vaknade ensam igår, tog det lugnt på dagen, gick ner till stan och köpte strumpbyxor, sen kom mamma och pappa och hämtade upp mig och jag följde med dem och handlade. Efter det körde de mig till Eve.

Hos henne blev det att käka och göra sig iordning, och sen kom Emelie Sara och Emelie o vi förfestade lite med musik, tjejsnack och ölspelet.
Vid 22 tiden drog vi vidare till Jocke och förfestade där och sen blev det Hotellet:)
Kvällen va jätte kul fram till stängningsdax då töntiga killar började mucka!
Blir så jävla lack på fula eksjö killar som beter sig som 5åriga efterblivna getter!!

____

Så trött på att vara arbetslös nu!!

Nästa vecka kommer mina skönhetsprodukter, och då börjar jag dra igång med försäljningen!

Måste bättra mig!

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar