onsdag 9 juni 2010

Jag är förbannad!!

Vi skulle egentligen hämtat våra datorer förra tisdagen, men då var datakillen sjuk. Så vi fick info om att vi skulle hämta dem idag mellan kl 10.00-12.00 Jag var där ca 11. Men då säger data killen "Nej du kan inte få din dator förens nån dag nästa vecka, för du lämnade in din en dag för sent" Skojar du med mig skrek jag! Jag menar de har ju haft tre veckor på sig nu. O jag förklarade att jag ska flytta på måndag men de vägrade! o ändå satt de bara där utan o ha nånting o göra! Blev så förbannad så jag grät!

En annan sak jag blev förbannad över är att jag fick höra idag att när mina små kusiner har sin första skolavslutning på fredag får de inte vara i svenska kyrkan! pga "att det finns barn från olika länder o kulturer" Hur sjukt är inte det?
åhhh!

// Elin Roos

1 kommentar:

  1. Sjukt att det finns barn från andra länder och kulturer?
    Nja, det tycker jag är friskt. För inte fan vill jag bli lämnad ensam i ett land där alla är släkt med varandra, typ "Den långa färden"!
    Var bor dina kusiner då? Vilken skola gällde det?

    Hälsningar M

    SvaraRadera