torsdag 10 juni 2010

Tja!
Sicken dag.. Ska man skratta eller gråta?
Vaknade 20 i 8 hos Thom. Vi stressade som vanligt o sen körde han mig till Farmor, där käkade jag frukost och väntade på att klockan skulle gå. Vid 10.00 gick jag till tandläkaren. Dock så råkade jag gå vilse på vägen så fick ringa mamma o fråga efter vägen :P
Väl hos tandläkaren så fick jag ligga o plågas med munnen på vid gavel ca 15 min. Och när jag var klar fick jag höra att jag skulle betala för skiten också! Jag va så säker att jag hade gratis tandvård tills jag fyllde 20 men icke.
så jag fick punga ut 585spänn, för en jävla tandundersökning!

Efter tandläkarbesöket tog jag tåget in till Jkpg. Gick och tittade lite i affärer o så. Köpte lite grejer som jag måste/vill ha med mig till Cypern, bland annat två böcker, en mp3, schampo, ett linne och medicin. M.m

När jag var i Nässjö o skulle ta bussen hem till Anneberg så råkade jag gå på fel buss, o märkte inget förens jag var vid kvantum, så fick hoppa av och gå tillbaka till stationen igen.. Menmen..

Har även bokat frisör tid idag så i morgon blir det till o bleka o klippa lite :)

4 dagar kvar!

// Elin Roos

P.s Jag har värdens bästa bästis! Evelina Håkansson <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar