tisdag 8 juni 2010

Kom på att jag har glömt att skriva vad jag fick i studentpresent av alla mina nära o kära <3
Av Thom fick jag ett Thomas sabo armband med en jätte fin berlock, och av Thoms familj fick jag en TS berlock ;)
Av Farmor och Farfar fick jag ett jätte stort smyckesskrin :)
Av Mormor Och Morfar fick jag Pengar/Euro
Av Erik och Hanna fick jag christina aguilera parfymen.
av matti fick jag presentkort på Önska,
av Moster och morbror med familjer fick jag presentkort på Ikea
och av faster och farbror med famljer fick jag ett halsband. som jag idag bytte till en TS och en pandora berlock. pga att halsbandet var för långt.
av Pea fick jag ett par fina Snö öronhängen. och en jätte fin blomma!
Av stellan och Ulla fick jag en berlock till mitt pandora armband.

Jag fick också massa fina nallar, blommor och god dryck hängt runt halsen. Och en Underbar fest!
100000000 tack och kramar till alla <3
Extra tack till MAMMA o pappa som fixade med allt städ, all mat o övrigt!

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar