tisdag 12 januari 2010

Hejsan, nu sitter jag hemma i Anneberg igen, Usch! Visst var det kul att träffa familjen igen men mycket mer än så var det inte! Massa snö här, o massa kallt! Fan. I morgon börjar jag skolan igen.. Åh!

Är på så himma dåligt humör, vill inte! Vill inte vara här! Vill vara med min Jonas, hos min Jonas, i värmen!
Känns så jobbigt att sitta här ensam i kylan!

Men försöker tänka posetivt, nu ska det gå mot sommar, balen o student. Blir ju Italien i april. O har 6 veckors prakik med. Så har i princip bara 2 månader kvar i skolan! :)

Försöker förstå mig på hur man lägger över bilderna från kameran till datorn, Tappade bort usb kablen där nere, så köpte en minneskort läsare som jag nu inte förstår mig på.

skriver mer sen

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar