måndag 11 januari 2010

Hej alla, nu har jag inte skrivit pa ett tag. Just nu sitter jag pa Amsterdams flygplats o vantar pa planet hem till Sverige!
Vill inte hem! Har haft de absolut basta veckorna i mitt liv nere i Australien.
Vill inte aka ifran min Jonas. Langtar sa galaet mycket tills jag ar i dina armar igen, Jonas <3

Betalde 63kr for att vara online i 30min! Det ar helt sjukt det ar liksom mer an 2 kr i minuten! Men mne vad gor man inte nar man har trakigt?

Om jag har ork nar jag kommer hem ska jag lagga upp lite bilder o uppdattera er lite mer om hur underbart allt har varit!

2 timmar kvar till bording time nu...
Overvager att smyga pa natt plan och aka tillbaka till Melbourne och Jonas!

Men ska bli kul att traffa alla hem med..

//Elin Roos

Jonas, onskar jag kunde beskriva i ord hur mycket jag tycker om dig! Du ar allt och lite till! Alltid du och jag <3
Alskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar