onsdag 13 januari 2010

Tja bloggen, i dag var det första dagen i skolan för år 2010. Hade dryck och bar teknik och sen slutade vi så det var en skön mjukstart. Annat blir det i mon när jag som ensam serverings elev ska ha koll på 12 rätter ;P

Efter skolan så åkte jag hem o lunchade med mamma o pappa, och sen la jag mig o tittade på tv.
Senare körde jag och mamma in lillebror till hans bandy träning och jag lämnade in endel kort på framkallning och köpte ett nytt fotoalbum :) Så ska pyssla ihop ett fint album av australien bilderna sen :)


Jetlaget sitter fortfarande i, borde verkligen gå och duscha, men vill bara gå och lägga mig o sova!
O skulle vilja börja lägga upp lite bilder här, men orkar verkligen inte i kväll :(
Kanske i morgon :)

Nu ska jag duscha o sen krypa ner i sängen
Natti natti

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar