söndag 1 november 2009

Tjaa.. söndag idag igen då, o jag sov läänge som vanligt. Jobbade till halv 4 tiden i natt, så jag förkände sov morgon (sov eftermiddag?). Btw så var det ju som ni alla vet halloween, och då ska man klä ut sig, så när jag kom till jobbet i går så fick jag byta om till BATMAN :P
Det var många som hade gått in för det här med halloween i går, jätte kul :) Men det jag undrar är varför nästan 90% av alla utklädda tjejer ska envisas med att klä sig så lättklätt och utmanande som möjligt, det är allt från sexiga poliser till playboykaniner. Det kanske är som den säger i filmen "mean girls" att halloween igentligen bara är en ursäkt för att tjejer ska få klä ut sig till slampor utan att någon kan säga något?
Någon som har ett bra svar på det?

I kväll har jag barndans 17-19.00 Sen måste jag plugga lite.

Ha det gott.

//Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar