tisdag 3 november 2009


Hej bloggen.. Har börjat med min nya medecin nu. Ucsh bieffekts-listan är verkligen lång och jag håller på och betar av den nu! Är sjukt trött hela tiden! yr, mår illa, ingen aptit, och ostabil gång.. Käns som en lång bakfylla!! :S
I går gick jag och la mig 14.30 och sov till 10.40 i dag :/ sen kom morfar och väckte mig o körde mig till sjukhuset i nässjö. Det gick la mindra bra där.. Fast den doktorn är ju inte värdens bästa, hon kunde forfarande inte mitt namn och hade inte läst journalen den här gången heller.. Sen åkte jag hem och sov till nu..

Har fått massa förfrågningar av olika fotografer nu :)blandannat 2 betalnings jobb förfrågningar, som jag ska fundera lite på:) Känns jätte roligt..

Nu ska jag försöka äta nått o sen se om jag kan plugga :/

Puss
//Elin Roos

2 kommentarer:

  1. Wow...grattis till fotografi-förfrågorna!!
    Vad är det för läskig medicin du börjat med?
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Tack :) Får se hur jag gör har ju rätt fullt upp redan :P Det är mot min epelepci.. Kram

    SvaraRadera