lördag 31 oktober 2009

Tjaa.. Hade super kul i går:) var inne i Jkpg vid halv 4, där träffade jag Elin, Frida och Kajsa, vi gick på stan och tittade lite.. Sen åkte vi vidare upp till A6, där käkade vi på "Baronen", mums :) Sen tittade vi lite i affärerna där med, jag köpte nytt hår spray & mousse, ett diadem och nytt puder. Nödvändiga saker faktiskt :)
Hittade ett par sjukt snygga skor också, tänkte köpa dem, men hejdade mig i sista sekunden.. MÅSTE ju spara pengar!
Elin köpte i alf en riktigt snygg Jacka :)
sen åkte vi och lämnade Frida och Kajsa, och jag o Elin åkte vidare hem till henne i Mullsjö. Där åt och drack vi lite och gjorde oss iordning, och senare kom Elins kompis Natha.. När vi var klara så åkte vi tåget in till jkpg igen, fixade stämpel på Centrum. och sen drog vi vidare till Peas klasskompis på förfest. När vi hade vart där ett tag så tog vi taxi ner till centrum igen, och jag fixade så att det blev gratis ;)Haha.. sen Gick vi in på Centrum och dansade :)

Jag hade som sagt jätte roligt :)

I kväll jobbar jag 22-03 :(
Kom och hälsa på mig :)

Glad Hallowen alla :)

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar