söndag 22 januari 2012

God kväll gott folk!
Söndag i dag igen och söndagar = göra ingentingdagar!
Igår hände inte heller mycket, sov läänge, städade undan lite åkte och handlade.
På kvällen tog jag och Thom taxi till Andreas, var där vid 20.30, sen satt vi där och tjötade, lyssnade på musik och umgicks till 3 tiden.. Trevligt

Börjar bli riktigt orolig för en av mina dermals nu :/ Den understa har blivit röd och öm .. Hoppas det löser sig, för hade ju planerat att byta smycke snart (nåja om 3-5 veckor :P) hehe

Vilken färg på stenen tycker ni är snyggast, jag vill nog börja med att ha vita, men sen är jag sugen på turkosa till sommaren, eller kaske ljusrosa.. Hmm
Vad tycker ni? :)

Nu ska jag kolla ett avsnitt till av DHW (kanske två) sen är det läggdax!

// Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar