tisdag 31 augusti 2010

Tjao, idag var jag duktig och gick upp kl 8.30 (!) Och efter som jag hade "ledig tid" så gick jag ner och tvättade (!)
Haha! stolt :)
Vid 11 hade jag möte på banken så gick dit, och det gick bra och så..

Sen gick jag hem till Thom igen och fixade det sista med tvätten, tog ut kläderna från tumlarna osv..
Vid 13.45 tog jag bussen hem till Anneberg och träffade familjen lite..
Och vid 17 åkte jag tillbaka in till Nässjö. På stationen hämtade Thom mig och vi åkte till Jkpg och köpte lite prylar på Ikea, bland annat, vinglas, en fruktskål och hyllor.
Sen inhandlade jag lite jag lite kläder på BikBok ;) Weii gjorde såna kap.
Köpte:

En svart skinnjacka

och

En flis/baseball tröja

Köpte också ett par jeans och 2 par overknee strumpor :)

I morgon ska jag jobba 11-14 och sen ska jag på smink kurs på kvällen!

Hörs i morgon!

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar