måndag 30 augusti 2010

hej bloggen!
I dag har jag träffat mina små kusiner en stund:)
Sen tog jag bussen in till Nässjö för att träffa Bella :) Var kalas kul att träffa henne igen, vi satt mest o pratade om allt mellan himmel och jord!
Vid 17 tiden gick jag hem till Thom. Lagade och åt mat, och sen körde Thom mig till gymmet.
Gymmade i 70 min. Och sen Cyklade jag hem till Thom igen, tog en snabb dusch och slängde i mig en macka.
Sen cyklade jag hem till Eve <3 Vi satte på en film men tittade inte så mycket, utan snackade mest, blev endel data och rök pauser för Eves del också ;) Haha finns inga ord för hur mycket jag älskar den tjejen alltså <3

Nu sitter jag hos Thom, ska snart krypa ner bredvid honom i sängen och försöka sova.

Måste vända tillbaka på dygnet!

// Elin Roos

1 kommentar: