måndag 7 juni 2010

I går vaknade jag utav att min mobil ringde, när jag svarade så visade de sig att det ar från TV! Det var en tjej som frågade om jag var intresserad av att vara med i en ny dokusåpa som ska spelas in i sommar!
Hon typ intervjuade mig o sen sa hon att hon skulle ringa upp om jag var aktuell. Senare på kvällen ringde de och bjöd in mig till casting som skulle hållas i dag på Scandik i Jkpg.
Men i dag på morgonen ringde hon igen o sa att de blev tvungna att ställa in i jkpg idag pga av att tv gubbarna inte hann åka dit pga av vädret eller nått. Så de skulle återkomma om en ny tid!
Hahahah

Dock så åker jag ju till Cypern om en vecka, o mina planer är ju att stanna där hela sommaren så jag har inte tid att spela in nån dokusåpa ;P



haha, I övrigt så var jag och Thom ute och red med Maria i går, det var roligt :)

Livet leker :)

/ Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar