måndag 7 juni 2010

För jag har tagit studenten, fy fan vad jag är bra!



I lördags hände det! Jag tog studenten :) dagen börjades kl 07.00 hemma hos Sara. Vid 08.15 åkte vi till parken där vi fotograferades :) Efter fotot gick vi till ultra och åt en underbar frukost, sjöng och skrev i varandras mössor. Sen gav vi oss av till kyrkan. Efter kyrkan gick vi tillbaka till Ultra, där vi blev avtackade, fick våra betyg och blommor :) Sen var det mat och sång i matsalen. Och kl 13.00 sprang i ut från skolan för sista gången!
Sådan sjukt underbar känsla! var nog den lyckligaste stunden i mitt liv!!!
När alla mina nära och kära stod och tog i mot mig var jag helt skakig!

Åka på flaket var sjukt roligt! Allt var så perfekt!
Sen körde Thom hem mig och här hemma väntade släkt och vänner!
1000 tack för att ni gjorde min student världs bäst och massa tack för alla fina presenter!

Jag skriver mer sen, har mer att berätta ;) Men nu ska jag käka!

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar