torsdag 22 april 2010


Hejsan, Nu ligger jag hemma i min säng och tittar på hockeyn..

I går var jag först på min praktik på interflora, sen gick jag upp till skolan där vi hade möte med klassen, mentorerna och rektorn om den kommande Italien resan, (Om vi nu kan åka, jävla vulkan!)

Efter det åkte jag till Anneberg där mamma hämtade mig på busshållsplatsen o sen åkte vi direkt till Jkpg. Där målet för dagen var att hitta Student klänning och balskor.
Det tog ett tag att hitta rätt, men till slut hittade jag en klänningar, 2 par skor en kjol, en topp o ett halsband.
Efter Jkpg körde mamma mig till Nässjö, där gick jag o kollade lite i väntan på dansen, O när jag gick in på B-young så hittade jag min dröm klänning (!) Så blev att jag köpte den med :)
Sen träffade jag Eve o hon körde mig till dansen. (tack älsk)

Efter dansen, så träffade jag Sven o han hjälpte mig att fixa min I-phone :)

Och efter det så åkte jag till Thom, och sov hos honom!

____

Idag har jag haft servering i skolan. Och efter det hade jag barteknik, Vi gjorde 4 olika varianter på Pina colada och 3 olika frozen daiquiri. Och eftersom man smakade på allihopa så blev det en fnittrig bussresa hem med Bella och Lisa :P

Sen hade jag dans 17-19 med småflickorna.

O nu tittar jag som skrivet på Hockeyn.

Sov gott

//Elin Roos

1 kommentar: