tisdag 27 april 2010


Hejsan!
I helgen jobbade jag fredag 21-02 o lördag 22-03. Jag hann också med att träffa Thom och dansa. :)

I går var jag i Jkpg med Ewe, jag fixade mina naglar o sen köpte vi studentklänning till Ewe o lite annat :) Mkt trevligt!! <3

När jag kom hem ca 20.00 så kom Thom hit, och jag försökte packa men det gick inget vidare :/ Så vi somknade i stället!

I dag har jag jobbat 08.30-22.30 Har bla burit möbler, stått vägvisare och dukat upp bord o stolar.

Och nu när jag kom hem har jag panik packat lite, hoppas jag inte glömt nått viktigt. O hoppas inte väskan väger för mkt :S

I morgon åker jag till Italien ;D

Ha det gött.

//Elin Roos

2 kommentarer:

  1. UPDATERA DIN BLOGG NÅN GÅNG VAVAVAVAVAVAVA

    SvaraRadera
  2. uppdatera din blogg nån gång vavavavavavavava

    SvaraRadera