onsdag 21 oktober 2009

Tjenis penis :) I dag har jag vart i skolan, haft "dryck och bar teknik" 8.10-11.30 sen slutade jag.. Gick och köpte ett stärkande nagellack, vet att jag måste hålla hårt i mina pengar, men behövde verkligen det, pillar sönder mina naglar, och har köttiga sår som gör jätte ont nu :( Och eftersom att jag är stammkund inne på "karl den XII" så fick jag ett paket lösnaglar på köpet :) Nagellacket jag köpte heter, "miracle nails", har haft det förut och det hjälper verkligen, målar man med det regelbundet i ca 2 veckor så får man starka hårda naglar 99kr/8ml. Lätt värt! Egentligen skulle jag behöva köpa lite annat smink o så men det får vänta :P

I dag så ska jag hämta min Australien biljett :)
O dans i kväll med :)

Nu ska jag dra till bussen

//Elin Roos

3 kommentarer:

  1. Kul med tips på make-up och nagellack!
    Vad är det för program du går egentligen? Är det Hotell-& Resturang?!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Hej, Japp jag går hotell och restaurang, kul att du gillade tipset :)

    SvaraRadera