tisdag 20 oktober 2009

Hem kommen från skolan nu, inga långa dagar jag går nu aså.. Skrev samhällsprov idag, jag hade inte pluggat eftersom att jag trodde det skulle vara lätt, men det var det fan inte, Så får nog mitt första G nu :/
Nästa vecka är det lov!! Så förbannat skönt, Jag ska träna, jobba, dansa, festa med Elin i jkpg :) förhoppningsvis få se Peas nya lägenhet, och troligtvis hinna träffa älsklings Eve! :) Måste plugga med efter som att jag har 2 prov och 1 redovisning veckan efter..

Nu är allt spikat och klart, betalade Australien biljetten igår, hämta biljetten och fixa visum i morgon :)
Weeii
Åker 18 december, kommer vara framme den 20 och åker hem den 11 januari. Så 22 dagar med värme, min älskling, fest och vila= Underbart<3
Längtar redan sjukt mycket, och ber för att tiden ska gå fort!

I dag ska jag ringa och boka hår och smink till balen med :)

Ut o gå med Sofia i kväll :)

puss
//Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar