söndag 6 september 2009

Har inte uppdaterat er på länge nu, sorry :/ I dag är det en vecka sen jag träffade Jonas sist.. Det är skit jobbigt, lipar typ varje dag..men börjar inse att det faktiskt inte hjälper. Så nu ska jag försöka leva mitt eget liv, Och om några månader kommer han hem igen. och då blir allt som vanligt <3 (hoppas jag)
I går var jag i jkpg med mamma, skulle köpa en ny vinterjacka, men kom hem med mjukisbrallor, skor, smink, öronhängen, en ring, en kjol och en topp/klänning och lite grejer från Ikea istället.. Köper jacka när jag har hittat någon som jag verkligen vill ha istället.. (blir svårt, eftersom att jag är så kräsen) haha ;P
I dag beställde jag ialf mössa, vantar och halsduk från gina tricot. Blev ljusrosa:)
Men nu måste jag börja spara pengar igen! Måste ju betala körkortet, och ska eventuellt tattuera mig igen i oktober, november någon gång (Mamma balla inte ur nu)
Och så blir det ju troligtvis så att jag åker till Italien i 6veckor på min apu i Februari :)

Igår kväll va det kräft skiva med släkten, trevligt :)
Idag blir det kanske bio, får se om vi orkar.. Nu ska jag städa färdigt på mitt rum

Jonas, jag är din så länge du vill<3

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar