måndag 31 augusti 2009

Har vart hos Jonas i helgen.. I fredas var det avskedsfest, det gick bra och vi hade kul :) På lördan var vi ordentligt trötta, men vi städade lite, åkte och lämnade 6 stora soppsäckar med burkar och flaskor och sen käkade vi på stan.. När vi kom hem igen va jag så trött så jag somnade igen, medans duktiga Jonas städade och fixade soffan han hade tagit sönder :P På Lördagskvällen åt vi kräfter, krabbklor och grillad kyckling med Jonas mor, far och bror, mumsigt :)
Sen åkte vi på förfest hos Sebbe, När vi väl var där så insåg jag att det faktiskt var min och Jonas sista kväll tillsammans på väldigt länge :/ Så jag började ju lipa, och blev på inte så roligt humör.. sen tog vi taxi ut till "Sigges loge" Men när vi väl stod i kön in, så kom vi på att vi inte ville gå in, utan hellre ville vara själva med varandra. så vi ringde Jonas pappa så kom han och hämtade oss.. Sen låg jag mäst och lipade hela kvällen :/
Åkte hem igår.. Grät nästan hela vägen hem!
Ush o fy, det här är verkligen bland det jobbigaste jag har varit med om!
I morgon klockan 12.50 lyfter Jonas plan till Australien...
Längtar redan tills dagen du kommer hem igen!
Jonas Henrik Jönebratt<3
Jag älskar dig!

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar