torsdag 17 maj 2012

Hej!
Har vart en riktigt dålig träningsvecka :/
I Tisdags körde jag Trx i 45 min 6 varv med 6 övningar.
och 30min cx =MAGE!

MEN igår blev det inte nått besök på gymmet, var med Angelina på kvällen, hon satte i mitt löshår :)
hann dock med en promenad på ca 4km.. bättre än inget!

Idag har jag, Mormor och Morfar vart i jönköping. Jag köpte lite krimskrams :
2st hair cuff, ring och hårnålar från HM
2par Ear cuff från Ur och penn
Body lotion Kicks


Nike linne från Stadium

köpte även ett par haremsbyxor på Hm :)

Sen käkade vi på Ikea och efter det så åkte vi ner till stan och jag fick äntligen byta ut mina dermals smycken :) Så nu har jag 2 vita stenar :D
.

Var hemma igen vid 16 tiden, var ruggit trött men cyklade till gymmet och gick på bodycombat, men måde så jäkla konstigt, typ yr/matt/illamående :S Så var tvungen att avbryta :/ Så blev bara 30min otaggad combat idag. ILLA!!

Imorgon tar vi nya tag och kör ett 75min danspass :)

natti natti

// Elin Roos


2 kommentarer:

  1. Jaha det var därför du avbröt, funderade på vad som hände... Vet inte hur jag hamnade här riktigt, men alltid kul och läsa lite... Hejhej!!

    SvaraRadera
  2. jaså du har hittat hit:) Kul att någon läser vad jag skriver hehe

    SvaraRadera