måndag 30 januari 2012

Tjoo! Ny vecka nu igen. Snart redan februari ju! Galet vad tiden går snappt.
I fredags kom mina dermal discs som jag hade beställt, men jag skickade tillbaka dem direkt då jag tyckte de var på tok för små, köpte ju 3mm men ska beställa 4,5 nästa gång :)
Väntar på svar från lite olika piecingsidor så får jag se varifrån jag beställer.
Helgen har vart lugn och skön :)

Idag har jag jobbat på matlyckan, sen efter det gick jag till skomakaren så fixade han mina skor, så nu är de som nya igen, Gött :D
Sen gick jag ner till Intersport och köpte lite nya träningskläder (behövligt) blev ett par brallor o 3 toppar. Och sen därifrån direkt till gymmet där det va 60min gymintro och 30min CX. Påvägen hem passade jag på att ringa Emilia, alltid najs med lite skitsnack ;) Väl hemma fixade jag med tvätten o sen några avsnitt DHW ;)

// Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar