söndag 15 januari 2012

Tja!
Igår kl 11.30 Kom Emilia och hämtade mig, så åkte vi till sportlife och tränade sh´bam :) Det var typ som zumba så inget jätte nytt, dock var instruktörerna väldigt bra och förberedda, de hade till och med lite "rekvestita" till de olika låtarna :)

Sen åkte jag hem igen, Thom var hos Rikard så det blev en dusch, och sen bara chill framför Tv:n:) Vid 17 tiden ringde Thom o frågade om jag ville med dem och äta kina käk, Egentligen är jag sjukt trött på kina/thai mat, men jag var ju tvungen att äta nått så jag hängde på. Vi åt på "sun rise". Efter maten hamnade både jag ocg Thom i matkoma, så vi gick hem o chillade en stund.
Sen gjorde vi oss i ordning och drog till Alex, där satt vi och drack och snackade till 23.30 och då drog vi vidare till hotellet. Dansade och hade kul! :)
När vi skulle hem och jag gick för att hämta ut min jacka i garderoben så saknades min mössa och halsduk! Blev riktigt irriterad, men orkade inte stå kvar och vänta, så ringde ner i dag istället och som tur var hade de hittat dem!
Men fan vad sur man blir när de inte kan hålla reda på ens saker!!

Snart (om 15min!!) kommer det massa Tjejer hit då blir det tjejkväll :) Kanske bäst att fixa iordning!
Skriver mer sen!

// Elin

// Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar