torsdag 5 januari 2012

Hallå..
Mår lite bättre idag! så går åt rätt håll ialf. Kunde dock inte gå till jobbet idag heller, hade liksom ingen röst när jag vaknade.. så har legat i soffan, tittat på DHW och tyckt synd om mig själv :P Thom kom hem med nyponsoppa, cola och piggelin till mig nu ialf :) så ska försöka få i mig lite näring!



Igår låg jag och funderade lite och kom fram till att människokroppen är väldigt lik en bil :P Haha jag låter helt hög nu?
Men jag menar, Själva kroppen är ju egentligen en masskin man måste ta hand om, både invändigt och utvändigt. Och vi alla bryr oss på olika sätt. endel staylar den massa, håller på och fixar och donar medans andra bara bryr sig om att den fungerar med att köra. Endel tycker att färgen är viktigast, andra märket, en del bryr sig mäst om motorn och andra om priset! Endel gillar stora, andra små..
Haha
Förstår ni vad jag menar? Aja ibland kommer man på knäppa tankar..


// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar