söndag 4 december 2011

Okey, Nu är det dax att börja blogga igen!

I dag är det min 21års dag och det har vart en sjukt tråkig dag :P Bakis som 1000an, sov till 16.30 o resten av dagen har spenderats framför tv:en med rester.. Hahaha
Men gör ingenting för firade ordentligt igår! Farmor & farfar, mormor & morfar, Svärmor och svärfar, Maria, Mamma o pappa och mina bröder trängde nämligen ihop sig här i går för att fira mig och Thom (Som fyller 23 på Tisdag)

Sedan på kvällen blev det 80-tals Fest med massor av folk :)


Fått en klocka av Thom <3 (ska visa bild senare) Av Min familj fick jag en jacka för ett tag sendan, fick också öronhängen. Av farmor och farfar fick jag en vintage julduk och presentkort på specsavers, fick även specsavers presentkort av mormor och morfar. Av Thoms Familj fick jag satin sängkläder och julgranskulor :)

Eve kommer nog hit snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar