måndag 26 december 2011

Hejsan :)
Hoppas ni alla har haft en bra jul? Nu ska jag berätta om min,
På julaftons förmiddag kom Mamma och pappa och hämtade mig, och så åkte vi till min moster och hennes familj som består av hennes man och två flicker på 2 och 6 år. där var också farmor, farfar, farbror och mina bröder.
Vi vräkte i oss julmat och satt och pratade.
Dock så mådde jag inte så bra, (kanske berodde på smällen i mitt huvud 2 dagar tidigare) Men va sjukt trött/hängig och hade värdens huvudvärk så jag fick låna Sagas säng o gå och vila mig lite..
Sen var det dags för Kalle Anka, som man aldrig sett för ;P Höhö.
Efter Kalle knackade det på dörren och in kom tomten :) Liv 2år blev jätte rädd och började gråta och jag förstår henne verkligen, är inte tomtar lite läskiga egentligen? tjocka gubbar med plastansikte som tar sig in i ens hem? hehe.. Tur att de är snälla i alf :)

Men var bara med på julklappsutdelningen en liten stund. För sen kom Thoms mamma och hämtade mig och så åkte vi hem till dem i Valbohaga. Och väl där dröjde det inte många minuter innan Tomten kom dit.. Snäll Tomte där med :)
Fick massa fina och bra saker.

När tomten gått och alla öppnat sina julklappar, så spelade vi julklapps-spelet. Ni vet det med tärning? Jag hade massa otur nästan hela tiden men sen i slutet så vände det och jag och Thom vann nästan allt ;) Sen spelade vi Rappakalja och åt mer julmat:) vid 23 tiden trängde jag, Thom, Rikard och alla julklappar in sig i bilen och så körde Maddo hem oss.
Väl hemma somnade både jag och Thom i soffan.

I går Juldagen. Sov jag länge, sen åkte ut till anneberg och fikade med familjen och farmor, farfar, mormor och morfar. Va hemma igen vid 17 tiden, då var Basse här, han och Thom satt och drack wiskey och laddade inför kvällen. Jag var dock sjukt otaggad, men ryckte upp mig och vid 21 tog vi taxi till Jossie och Kevin där det va fest. Kvällen blev trevlig men kort, redan vid halv 12 tiden tog vi taxi hem igen..

I dag har vi inte gjort mycket, jag har städat och fixat lite här hemma..



Julklappar :)


Julklappar:)


Skip <3

God Fortsättning!! :)

//Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar