söndag 11 december 2011

Fest

Hej!
Sorry att jag inte uppdaterade igår.
Men gårdagen (lördag) började ialf med att jag och Thom åkte med Eve och André ner till stan. Jag och Thom gick till Elsis och åt brunch, åt en smarig julskinkesmörgås :)
Sedan gick vi och hämtade bilen som stod på Thoms jobb. Åkte och handlade lite grejer inför kvällen. När vi kom hem igen, va det bara till att hoppa in i duchen och börja fixa iordning, för på kvällen var det dax för födelsedagsfest här!
Vid 19.00 kom första folket, sen var vi här till halv 12 tiden, för att sedan gå och besöka Nässjö stadshotell :) Riktigt kul kväll!






Folk :)


Tobbe och Emilia :)


Jag på Hotellet


Sötaste tjejerna!!

Nu ska jag titta på julkalendern, Elsas värd och Gossip girl <3

// Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar