fredag 30 december 2011

dermal anchors

Tjo Fredag i dag och jag har inte bloggat sen i Tisdags, illa!

I går hände det grejer! :D Gjorde äntligen mina efterlängtade dermal anchors :) Har vart sugen på det huuur länge som helst, och dagarna innan jul bestämde jag mig för att det var dax. Sa inte nått om det till någon för var rädd att jag skulle balla ur.
En dermal anchors är alltså en slags pircing, skilnaden är att en dermal inte har både ingångs och utgångs hål. Utan man sätter dem under huden.
Så här:

Thom och jag åkte in till Jönköping i går vid 16 tiden, och klockan 17.30 gjorde jag dem (gjorde 2 st) Smärtan va helt sjukt olidlig! Kan säga att det gjorde 10000 gånger ondare än alla andra pircingar jag har gjort. och då har jag ändå gjort både i tungan, bröstvårtan, 4 st i naveln, läppen mm..

Men nu sitter de där:)


Kommer bli riktigt fint när jag får byta ut "plattorna" mot stenar :) Bara att hoppas på att det läcker bra och fint nu :)
____

Idag har jag jobbat på matlyckan, sen fixat lite grejer på stan, va bla på systemet. fy fan vad folk det var.. dum man är som väntar till dagen innan nyårsafton..

Sen var jag och Thom och tittade på en lägenhet, en 3:a! Fast ingen av oss fastnade speciellt mycket för den..
Nån som vet en fin,fräch och central 3:a med balkong? :)
__

Dessa 2 fina halsband fick jag i julklapp av min älskling <3 Tycker båda två är sjukt fina!! :D



Puss på er

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar