tisdag 4 januari 2011

Mina nyårslöften har inte gått så bra idag heller :/ Sov hemma i Anneberg inatt, hade ställt kl på 10, men vaknade inte förens runt 1 och då har jag ändå en dyr "wake up light" väckarklocka! Aja vaknade utav att Skip slickade mig i ansiktet.

Vid 2 åkte jag med lillebror in till Nässjö fixade lite på abf o sånt sen gick vi på Bio, vi såg Narnia 3 i 3D. den var hyfsat bra men man får ju ont i huvet av 3d glasögon :/ Efter filmen gick vi hem hit (till Thom) o satt o tittade lite mer på tv :P Calle åkte hem vid 7 och vid 8 tiden kom Thom hem :)

I morgon ska jag ialf till städjobbet så då MÅSTE jag gå upp innan 11 ialf! Bra..
och på Torsdag ska jag på sminkkurs och team möte i jkpg.. då måste jag upp Tidigt! o på Fredag ska jag, Thom och några fler åka till Hestra och åka skidor ;) Weiii

Bra vecka :)

// Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar