lördag 15 januari 2011

Hejsan! I onsdags var jag och städade. Och på Torsdagen var jag en stund med Eve på stan, sen gick jag upp till sjukhuset där jag träffade den drygaste och mest okunniga sjuksköterska jag någonsin har träffat! Herregud hur kan en sådan få jobba!?
Efter skämtet till sjukhusbesök var jag på arbetsförmedlingen. Sen sökte jag ett jobb o fixade lite ärenden. Senare på kvällen var jag i studion med Sven och fotades.
I går vaknade jag upp med värsta ont i halsen, jag försökte peta i mig lite frukost men kunde knappt svälja. Sen kom pappa och lämnade Skip, men kunde knappt ta hand om honom eftersom jag knappt orkade röra mig så vi låg mest o sov! Sedan kom mamma och hämtade mig o körde hem mig till Anneberg där jag stupade i säng med feber, halsont och hosta :( Sov hela dagen i går. Idag när jag vaknade kände jag mig ännu värre och idag har det känts som jag legat på dödsbädden! Skönt att va hemma hos Mamma o pappa ialf så de kan ta han om mig o åka o köpa piggelin.

Tkr synd om mig själv!!!

Tur att jag har sex and the city boxen att plöja igenom är på säsong 3 nu!

// Elin Roos

hosthost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar