tisdag 11 januari 2011

Hej! Helgen har vart lugn, på lördagen vaknade jag vid 12 tiden! Tog sedan en sväng ut till Anneberg, träffade familjen och älsklings Skip! vid 18 tiden åkte jag tillbaka in till Thom. Lite senare kom Alex till oss, o vi lyssnade på musik,drack och åt lite osv.. kom i säng vid 3 tiden. I går vaknade jag vid 15 (inte okey)!!
Lagade lite mat med Thom och sen åkte jag hem för att ha filmkväll med lillebror, vi kollade på filmen Alive, som han fick av mig i julklapp.

Idag har jag vart och tränat! Tack Nina som tog tag i det här. väl på gymmet igen blev jag sjukt taggad på att börja träna som jag gjorde innan!
Så nu är jag inbokad på bodycombat i morgon, bodypump på onsdag och zumba på måndag!känns toppen :D

// Elin Roos


Skip <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar