söndag 12 september 2010

Hejsan Bloggen :)

Stockholm i går var trevligt. vi var framme kl 11 så vi hade några timmar på oss innan föreläsningen började, så blev en runda på stan, inhandlade ett par vantar en tröja och ett läppglans.

Föreläsningen höll på mellan 14-18. Och den var jätte intressant! Vid kl 19 blev det middag på hotellet, jag åt lax på svamp och äppelbädd eller nått sånt :P jätte gott men verkligen inte värt 215kr(jag var lika hungrig efter som innan jag hade ätit)
Vid kl 21 begav vi oss hemåt igen och var framme i jkpg vid 02.
där hämtade pappa mig och körde hem mig till Thom.

I dag sov jag länge :)Har haft en redig slappar dag med Thom idag <3
Sen åkte vi och köpte en mikro (Äntligen) !!!

Hoppas jag får tillbaka min kamera snart så jag kan ta och lägga up lite bilder.

Suger att jag inte vet om/när jag jobbar nästa vecka :/ Ska ialf hitta lite motivation och ta tag i saker och ting!!

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar