onsdag 8 september 2010

Hej! shit har inte bloggat på en vecka nu. Sorry!
I Torsdags kväll jobbade jag på hotellet. Jobbade även frukost fredag och Lördag.
På Fredagskvällen hade jag och Thom myskväll och på Lördagen var vi på kräftskiva hemma hos mig :)

I söndags kväll hade jag sminkparty hemma hos Camilla och det gick bra :)
I Måndags var jag och Eve i Jkpg och shoppade :) Gjorde massor av inköp, Köpte blandbannat 3 par skor, träningskläder, smink, kläder osv :)
Råkade tappa/glömma en av mina påsar på a6 också, men det var nån snäll själ som hittade och lämnade in den. så måste ta mig till A6 nån dag snart igen och hämta den.

I går Tisdag jobbade jag 11.00-24-00 Först jobbade jag med röda mattan Tog i mot alla som skulle på middagen, träffade UllaredBoris också ;) haha
Sen serverade jag på middagen.

Idag har jag och Eve vart i Eksjö en sväng ;D Najs..
Nu ska jag ha sminkparty här hos Thom :)

Skriver mer sen!

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar