torsdag 12 augusti 2010

Hej!
Idag har jag vart i Jönköping och blivit sminkad av make up artist Nina. När jag och de 2 tvillingtjejerna var färdig sminkade åkte vi och 2 fotografer ut i skogen o körde en fotosession till Ninas hemsida, Blev riktigt bra bilder :)
riktigt kul att stå framför kameran igen! Hade inte insett hur mycket jag saknade det!

Sedan tog jag tåget hem till Nässjö igen, gick hem till Thom och umgicks lite med honom, sen åkte jag med mamma hem.

Har också fått jobb idag :) ska jobba som sminkförsäljare! så behöver ni nytt smink säg till mig!!!
Även Pea sa att de behövde mer folk på hennes jobb så kanske börjar jobba där med..

I morgon ska jag in till Arbetsförmedlingen sen blir det kanske en sväng till Jkpg o kolla om det finns nån bra salong som har drop in tider.

Elin <3 Thom

// Elin Roos

1 kommentar:

  1. Det var jättekul och superenkelt att jobba med dig. Bilderna blev därefter. ~80 bra bilder efter första gallringen.
    Jobbar gärna mer med dig om du vill.
    /Anders

    SvaraRadera