lördag 3 juli 2010

Tjosan! Idag har jag fixat skype pa mobilen sa nu kan jag snacka med Thom :) Dock sa fick jag inte vidiosamtal funktionen att funka, nan som vet hur man gor?

I gar kvall var jag pa balett o det var underbart :) de var riktigt duktiga, de dansade tornrosa..

Annars har jag inte gjort natt sarskilt idag, funderar pa att ga ner till stranden en svang snart. Vill ut o springa med, men sa himmla varmt. Sprang en runda i torsdags, men det slutade med att jag svimmade :/

lagger upp nagra bilder tagna med iphonen med :)






Bilderna ar pa mig vid havet o utanfor mitt hus. o en bild ar pa utsikten :)

Thom Gustavsson <3

// Elin Roos

2 kommentarer:

  1. Inte bra att du svimmade =/ Du får se till att dricka extra ordentligt dagar du ska träna, och så får du göra det på morgonen och kvällen när det blivit svalare!

    Men galet så brun du blivit! :)) Jag är lika blek som förr ;D

    Pussochkram<3

    SvaraRadera
  2. nee, mjo vet men pa morgonen sover jag o pa kvallen jobbar jag.. haha..
    Tack, jag jobbar pa den :P Tror jahg inte, har hot att ni har sol i sverige med.

    saknar dig! Puss

    SvaraRadera