söndag 20 juni 2010

tjao!
Nu sitter jag hemma hos Anders. Leker lite med deras son som ar 3ar :)
Och tankte snart ga ut o lagga mig vid deras pool!

I torsdas var jag och Anastasia och en kompis till henne och badade pa en stor strand som heter coral bay. det var kul!
I gar var jag och Pia inne i staden Pafos, jag inhandlade mig ett par tofflor, en keps, en fotlank (som gick som gick sonder), ett armband och harspannen. :)

Jobbet gar bra, jobbar 19.30-24.30 varje kvall.

Och Grattis till min Evelina som fyllde 19ar igar!!<3<3

Sjalvklart saknar jag alla! I natt ringde Thom mig<3 Langtar igal mig, tills han kommer hit! :)
Imorgon har jag vart har en vecka!

Ingen som ar sugen pa att komma och halsa pa? ;)

Nu ska jag bada!

Pussar

// Elin Roos

2 kommentarer:

  1. Fan vad chill du verkar ha det!
    Inte långa arbetspass alls :)

    Jag har lust att komma ner och hälsa på,
    såklart! Får se när jag har råd :)
    Vad kostar flygbiljetter typ?

    <3

    SvaraRadera
  2. Om du tar en sista minuten sa mellan 500-1500kr o da har du gratis mat o boende har :)

    SvaraRadera